Acum cativa ani le-am dedicat un articol frumos celor de la clinicile Medlife. A avut un oarecare succes, daca tinem cont ca, la un moment dat, era al treilea link dat de Google cand cautai Medlife . Acum le-a venit randul celor de la Carrefour. Mai exact, Carrefour Unirea . Haideti sa va descriu o experienta completa de cumparaturi! Primul pas: Intrarea in magazin . Primul impact: pute!! De cum treci de usa de la intrare, te loveste un miros puternic de lactate expirate, mucegai si legume stricate. Mai pe scurt, miroase a acru! Pasul doi: Vrei sa iti iei un cos de cumparaturi. E jegos! Este ud, are insertii negre de murdarie si, daca ai noroc, este si lipicios. Si, cel mai probabil, manerul de care il tragi este uzat. Deci, atentia pe care ar trebui sa o oferi listei de achizitii se va duce in directia manevrarii cosului . Daca ai noroc, s-ar putea sa nu lovesti pe nimeni peste picioare sau sa nu se verse cumparaturile. Evident, ouale vor fi intotdeauna primele care vor c...
un post tipic pentru un mare feminist
RăspundețiȘtergereinformatia este adevarata. asta se intampla pentru ca femeilor le place sa contureze, sa dea culoare discutiei pe cand majoritatea barbatilor abia o schiteaza
RăspundețiȘtergereCred ca de aici si vorba :
RăspundețiȘtergere"Cand o femeie nu vorbeste, sa n-o intrerupi pentru nimic in lume." :D